Тимко Андрій Петрович

Майстер ВН

Освіта

1983, Мукачівський радгосп-технікум, «Плодоовочівництво», агроном-плодоовочівник, диплом ЕТ № 982132 від 26.02.1983 р. 1991, Львівський сільськогосподарський інститут, «Агрономія», вчений агроном.

Педагогічний стаж

38 років, в ліцеї працює з 1985р.

Остання атестація

2021, підтвердження 14 тарифного розряду та педагогічного звання "майстер виробничого навчання першої категорії" 

Підвищення кваліфікації

2020, НМЦ ПТО ПК ІПП у Хмельницькій області, свідоцтво ПК 227717261/002746-20 від 12.03.2020 (майстер виробничого навчання)
2019, СТОВ "Кольчинське",довідка  № 18 від 30.05.2019 
 

Предмети, які викладає

Майстер виробничого навчання з професії: тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва (категорія «А1», «А2») (інструктор з індивідуального навчання водінню) 

Мета атестації: Підтвердження 14 тарифного розряду та педагогічного звання «майстер виробничого навчання першої категорії».

  • 2021 рік Провів відкритий урок на тему: Прийоми навішування сільськогосподарської машини КС-1,4 на колісний трактор LОVOL 354.

    Мета уроку: Засвоїти прийоми навішування с.г. машин на колісний трактор. Навчити з’єднувати трактор з фрезою КС.1,4, робити відповідні налаштування. Виховувати самостійність, компетентність, повагу до обраної професії.

    1 Перевірив готовність учнів до уроку ( кількість, наявність спец. одягу та його стан), наголосив на правилах з охорони праці та техніки безпеки при виконанні завдання.
    2 Провів вступний інструктаж: повідомив тему, мету уроку.Перевірив опорні знання учнів, доповнив відповіді, зробив підсумок опитування.
    Поясни вприйоми навішування фрези КС.1,4,колісний трактор ЛОVOL 354.Показав послідовність виконання завдання.
    3 Учні отримали інструкційні картки, приступили до виконання завдання.Майстер перевіряв правильність , послідовність виконання завдання, дотримання правил з охорони праці.

  • 2019 рік Провів відкритий урок з виробничого навчання на тему: Прийоми навішування сільськогосподарських машин на колісний трактор МТЗ-82.

    Мета уроку: Засвоїти прийоми навішування с.г. машин на колісний трактор. Навчитися з’єднувати трактор з комбінованим агрегатом ЛГД-2,5, робити відповідні налаштування.

    Виховувати самостійність, компетентність, повагу до обраної професії.
    1 Перевірив готовність учнів до уроку ( кількість, наявність спец. одягу та його стан), наголосив на правилах з охорони праці та техніки безпеки при виконанні завдання.
    2 Провів вступний інструктаж: повідомив тему, мету уроку.Перевірив опорні знання учнів, доповнив відповіді, зробив підсумок опитування.
    Пояснив прийоми навішування комбінованого агрегату ЛГД-2,5 на трактор МТЗ-82. Показав послідовність виконання завдання.
    3 Учні отримали інструкційні картки, приступили до виконання завдання,з дотриманням правил охорони праці, техніки безпеки.

  • 2019 рік провів відкритий урок виробничого навчання з професії «Слюсар з ремонту с/г машин та устаткування» на тему: «Клепання».

    Заняття відбулось в слюсарній майстерні. Майстер перевірив теоретичні знання учнів з теми «Клепання» та доповнив їх. Наочно показав прийоми і послідовність виконання клепання вручну та пістоном. Згідно з інструкційними картками, учні відпрацьовували навички з вибору заклепок та розмірів отворів під них, свердління, використовуючи вертикально-свердлильний верстат та клепання. 
    Під час проведення уроку показав вміння володіти групою, дотримуватись педагогічного такту, організувати, активізувати учнів, викликати в них бажання виконувати завдання, індивідуальний підхід до учнів.
    Як підсумок, учні закріпили теоретичні знання з теми «Клепання», отримали необхідні уміння і навички при виконанні клепальних з’єднань з дотриманням безпечних умов праці .

 

  • 2018 рік Провів відкрите заняття виробничого навчання. Тема: Прийоми навішування сільськогосподарських машин на колісний трактор МТЗ-82.

    Мета уроку: Засвоїти прийоми навішування плуга ПЛН-3-35 на колісний трактор

    МТЗ-82. Навчитися з’єднувати трактор з плугом, робити відповідні налаштування. Виховувати в учнів відповідальність за якість виконаної роботи, засвоїти безпечні умови виконання роботи, розвивати професіоналізм.
    1. Перевірив готовність учнів до уроку ( кількість, наявність спец. одягу та його стан), наголосив на правилах з охорони праці та техніки безпеки при виконанні завдання.
    2. Провів вступний інструктаж: повідомив тему, мету уроку.Перевірив опорні знання учнів, доповнив відповіді, зробив підсумок опитування.
    Пояснив послідовність виконання завдання, правила техніки безпеки.Показав послідовність виконання завдання.
    3. Учені, приступили до виконання завдання: виконання операцій ЩТО трактора та плуга. Слідкував за послідовністю та правильністю виконання операцій з навішування плуга на трактор, за дотриманням правил безпеки праці.
    4. Зробив аналіз роботи учнів, виставив оцінки, оголосив домашнє завдання

 

 

 

 

 

 

  • 2019 Провів позакласний захід на тему: «Голодомор 1932-33 років-біль серця всієї України.»

    Мета заходу:виховувати в учнів затність на скорботу і пам'ять про міліони загублених життів співавітчизників, розвивати в відчуття патріотизму, національної свідомості, виховувати майбутніх громадян рідної землі, щоб не допустити подібної трагедії.

Методичні напрацювання:

 

Методичні напрацювання:

  • Січень 2016 рік - З досвіду роботи «Проблемне навчання, як спосіб активізації творчого мислення» майстер в/н ділиться досвідом, яким чином спонукати учнів до саморозвитку та виробничого навчання, залучати до роботи кожного учня; виховувати віру в перспективне професійне майбутнє.
  • Квітень 2017 рік - З досвіду роботи «Особливості розробки плану уроку виробничого навчання» (Тренінг з молодими майстрами виробничого навчання).

    Головне завдання тренінгу з майстрами виробничого навчання – сформувати в молодих майстрів навички підготовки до уроку виробничого навчання.

  • Листопад 2016 рік - З досвіду роботи «Особливості роботи майстра у період виробничої та передвипускної практики»

    Організаційна робота майстра складається з наступних етапів: 
    - підготовча робота з питань організації практики; 
    - контроль за ходом виробничої практики;
    - звітність про навчально – виховну роботу.

    Методична робота майстра в/н у період проходження учнями виробничої (перед випускної) практики полягає у підготовці методичних рекомендацій з питань проведення професійно-практичної підготовки учнів в умовах виробництва, методики вивчення учнями досвіду новаторів виробництва, розробки плануючої документації.

  • Травень 2016 рік - Методична розробка уроку виробничого навчання на тему «Нарізування зовнішньої та внутрішньої різьби» підготована з метою ознайомити учнів зі способами нарізування внутрішньої і зовнішньої різьби; навчити правильно добирати заготовки та використовувати інструменти; формувати в учнів раціональне і творче мислення, уміння та навички самоконтролю і планування своєї діяльності; розвивати увагу, спостережливість, критичне, аналітичне та логічне мислення; виховувати повагу до праці та обраної професії, моральні якості, комунікабельність, ініціативу.

Методично-видавницька робота

  • 2020 рік розробив методичну розробку на тему:Підготовка до роботи машинно-тракторних агрегатів (МТА)для посадки картоплі, яка представлена в НМЦ П(ПТ)О Ужгород, для друку в інформаційний журнал «Вісник»