Росул Василь Васильович

Викладач ЗОП

Освіта

УжДУ; 1985р.; фізик-викладач.

Педагогічний стаж

25 роки,  в ліцеї працює з 1996р.

Остання атестація

2021р, підтвердження кваліфікаційної категорії "спеціаліст вищої категорії" та педагогічного звання "старший викладач" 

Підвищення кваліфікації

2023,  ДВНЗ «Ужгородський національний університет», свідоцтво
2023 СПК  02070832/1236 від 16.06.2023 (вчитель фізики  та астрономії ЗЗСО)
2021, ЗІППО, м.У;жгород, свідоцтво ЗІ СПК 02139723/001069-21 від 29.01.2021 (вчитель фізики та астрономії);
2020, НМЦ ПТО ПК ІПП у Хмельницькій області, свідоцтво ПК 227717261/002763-20 від 12.03.2020 (викладач професійно-теоретичної підготовки) 

Предмети, які викладає

Фізика і астрономія, електротехніка, спецтехнологія. 

Мета атестації: підтвердити кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання старший викладач.

Методична проблема: виховання особистості, формування наукового світогляду в процесі викладання фізики.

Конкурси: Урок – ділова гра «Електрика»; « Фізика закоханих сердець» - підсумковий урок-гра, « Чарівна ручка», «Стрілянина картоплиною», «Колба з хустинкою», «Лійка і свічка», «Танок алюмінієвої стрічки», «Лампа Лодигіна»

Відкриті уроки: 4 лютого 2021 Електроємність плоского конденсатора. З’єднання конденсаторів – тема відкритого уроку з предмета фізика, в 22 групі слюсарів з ремонту колісних транспортних засобів, який був проведений викладачем Росул В.В., з метою формування в учнів уявлення про прилади у яких накопичується електрична енергія; покази учнями практичну значущість набутих знань на практиці.

Відкриті уроки: інтегрований урок-конкурс «Теплові двигуни», «Електричний струм у металах. Густина струму», Електорємність, електроємність плоского конденсатора, з’єднання конденсаторів.

Підготовка учнів 15 гр. електромонтерів до поздоровлення колективу ліцею з днем Соборності України

Методичні напрацювання:

  1. «Шляхи і прийоми вивчення фізики у професійно-технічних навчальних закладах».
  2. «Методика й техніка демонстраційного й фронтального експерименту».
  3. «Види самостійних робіт з фізики».
  4. «Тематична атестація з фізики».
  5. «Методика та техніка фронтального експерименту на уроках фізики (вибрані лабораторні роботи)».
  6. «Збірник експериментальних задач-демонстрацій, що сприяють розвитку творчих здібностей учнів на уроках фізики».
  7. «Методика проведення уроків-практикумів з розв’язування експериментальних задач з теми « Молекулярна фізика»».

Творча робота