Ковач Василь Михайлович

Викладач спецпредметів транспортного напряму

Освіта

1993, Львівський державний сільськогосподарський інститут, «Механізація сільського господарства», інженер – механік

Педагогічний стаж

44 років, в ліцеї працює з 1982р.

Остання атестація

2021, підтвердження кваліфікаційної категорії "спеціаліст вищої категорії" та педагогічного звання "старший викладач" 

Підвищення кваліфікації

2019р, НМЦ ПТО ПК ІПП у Хмельницькій області, свідоцтво ПК 22771726/002129-19 (викладач професійно-теоретичної підготовки). 

Предмети, які викладає

ПДР, Основи безпеки дорожнього руху, Будова і експлуатація вантажного автомобіля

Методична мета: Використання інформаційно-комунікаційних технологій та інтерактивних методів навчання на уроках Правил дорожнього руху та Основ безпеки дорожнього руху з метою активізації пізнавальної діяльності учнів

Мета атестації : підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «старший викладач»

Методична проблема ,над якою працює викладач:

„Використання інформаційно-комунікаційних технологій та інтерактивних методів навчання на уроках Правил дорожнього руху та Основ безпеки дорож- нього руху з метою активізації пізнавальної діяльності учнів.

Відкриті уроки 


 

9 лютого 2021 року викладачем професійно-технічної підготовки Ковач Василем Михайловичем проведено відкритий урок з предмета «Правила дорожнього руху» на тему: «Інформаційно-вказівні знаки», в 21 групі трактористів.

 

 

 

 

За мету уроку викладач поставив – демонстрацію можливостей використання інтернет-ресурсів для отримання нових і поглиблення та закріплення набутих знань. Гаслом уроку Ковач В.М. обрав наступні слова:

 

Не просто слухати, а чути

 

 

Не просто дивитись, а бачити

 

 

Не просто відповідати, а міркувати

 

 

Та досить плідно працювати.

 

В ході уроку учні працювали в он-лайн режимі по виконанню тестових завдань при перевірці вивчених понять та при закріпленні нового навчального матеріалу. Використання QR-кодів для виконання тестових завдань, складених викладачем, дало можливість провести урок в енергійному темпі, насичено і цікаво.

Присутні на уроці колеги викладача Ковача В.М. відмітили,що урок проведено змістовно, цікаво, а робота учнів в он-лайн режимі з використанням QR- кодів дозволила викладачу перевірити рівень засвоєння навчального матеріалу практично всіх здобувачів освіти.

9 лютого 2021 року - 21 група трактористів, предмет: "Правила дорожнього руху", тема уроку: "Інформаційно-вказівні знаки". Метою уроку була демонстрація можливостей використання інтернет-ресурсів для отримання нових і поглиблення отриманих знань.В ході уроку учні працю – вали в он-лайн режимі при виконанні тестових завдань при перевірці вивчених  понять та при закріпленні нового навчального матеріалу.Такі методи використання новітніх освітніх технологій дозволяють викладачу перевірити рівень засвоєння навчального матеріалу великої кількості учнів.

3 грудня 2020 року -31 група трактористів, предмет: "Правила дорожнього руху", тема уроку "Обгін."

    Метою уроку було:розвиток творчих здібностей учнів за допомогою новітніх oсвітніх технологій ,сприяння до використання самостійного опрацювання нав- чального матеріалу.В ході уроку учні переглянули відеофрагменти по темі уроку. З цікавістю учні обдумували відповіді на запитання  по темі уроку,які їм за-давали у відеорежимі працівники ліцею.

24 квітня 2019 року- 31 група трактористів,предмет "Правила дорожнього руху", тема уроку: "Переваги маршрутних транспортних засобів."

   На уроці було використано елементи проблемного навчання.Учні розв’язували проблемні ситуації ,які можуть виникнути на дорогах при порушення правил   дорожнього руху учасниками руху.Активно були опрацьовані учнями макети дорожніх перехресть рівнозначних і нерівнозначних доріг.                               

       26 березня 2017 року –група 34 електромонтерів,предмет "Правила дорожнього руху", тема уроку:"Дорожнє обладнання та його характеристики."

        Під час уроку було використано метод рольової гри учнів,які виступали в    ролях працівників державтоінспекції,працівників дорожніх служб та водіів автотранспортних засобів.Виконуючи умовні ролі,учні змогли максимально   приблизитися до створених дорожніх ситуацій і їх розв’язання.

        20 жовтня 2016 року –група 32 трактористів,предмет: "Правила дорожнього руху ,тема уроку: "Знаки пріоритету."

      Досягнути високого рівня знань сьогодні неможливо без використання в освітньому процесі сучасних комп’ютерних технологій.Метою уроку було використання комп’ютерних технологій з метою підвищення активності піз-  навальних здібностей учнів.

      10 лютого 2016 року -група 34 електромонтерів,предмет "Правила дорожнього руху",тема уроку : "Рух через залізничні переїзди". Урок проводився для учасників засідання обласної методсекції педпрацівників професії "Водій автотранспортних засобів". На уроці були використані різні методи організації навчальної діяльності учнів:     -розв’язування тестових завдань,евристична бесіда,коментування комп’ютерної  презентації по темі заняття,робота учнів за комп’ютером по виконанню тема  - тичних тестів у он-лайн-режимі. Цікавим виявився для присутніх етап закріплення засвоєних знань. Викладач провів його у вигляді віртуальної  подорожі по залізниці,якою проїхав поїзд- експрес.У кожному вагоні були присутніми поважні особи,що задавали учням запитання по темі.                                                                                                             

За вивченою темою уроку питання до учнів задавали:

  • Чорі В.І.- представник територіального сервісного центру 2142 МВС у Закарпатській області,
  • Ковбаско В.В. - директор ліцею,
  • Футуйма Р.В. - викладач спецдисциплін,
  • Ковач Л.Г. - класний керівник групи,
  • Райчинець В.Ю. - викладач спецдисциплін,
  • Маслиган М.С. - старший майстер,
  • Савка В.М. - майстер-інструктор,
  • Савчин Б.М. - майстер-інструктор

Присутні на уроці зробили висновок,що урок мети досяг і був проведений на високому методичному рівні.



 

Методичні напрацювання

2020 рік- Шукаємо нові форми організації навчальної діяльності учнів на уроці .

Методична розробка уроку з "Правил дорожнього"

Тема уроку: "Обгін"

В даній методичній розробці  запропоновані пошуки нових форм організації навчальної діяльності учнів на уроці,а саме – використання мож-ливостей інтернет-ресурсу.Формування знань учнів про правила обгону про- водиться з використанням інтернет-ресурсів,а саме:використання QR- кодів, використання тестів у режимі он-лайн,перегляд відеофрагментів

2019 рік- Шляхи підвищення зацікавленості учнів до навчання

   Методична розробка на тему: Комплексно-методичне забезпечення предмету Правила дорожнього руху. В методичній розробці показано значення сучасного комплексно-методичного   забезпечення предмету для використання різних методичних прийомів з метою   підвищення зацікавленості учнів до навчання

2017 рік- Мультимедійні засоби навчання на уроках Правил дорожнього руху

Методична розробка на тему: Використання мультимедійних засобів навчання на уроках Правил дорожнього руху. В методичній розробці наведені приклади можливостей  і способів викорис-тання мульти- медійних засобів навчання ,що дає можливість підвищити ефективність уроків

2016 рік- Особливості методичної роботи при вивченні предмету Правила дорожнього руху . Методична розробка на тему: Особливості методичної роботи і педагогічної  діяльності при викладанні предметів  „Правила дорожнього руху та „Основи  керування автомобілем і безпека руху. В методичній розробці наведені приклади методичних прийомів,які  дозволя- ють викладачеві активізувати увагу учнів і стимулюють їх до кращого засвоє- ння навчального матеріалу з предмету.

Участь у роботі творчих груп

8 листопада 2016 року- робота в складі творчої групи по підготовці атестації з   професії "слюсар з ремонту автомобілів, рихтувальник кузовів"                     

27 червня 2017 року – робота в складі творчої групи по підготовці і проведен -  ню ДКА з професії "слюсар з ремонту автомобілів", рихтувальник кузовів"                  

Під час складання ДКА учні показали знання, уміння і навички відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики випускника.

На державному іспиті була присутня методист НМЦ ПТО в Закарпатській області Вайда С.В., яка відмітила належний рівень організації і проведення ДКА з професії "слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспортних засобів (категорія «С»)" в 32 групі автослюсарів, а також наявність взаємозв’язку «якість викладання – якість знань учнів».



 

Участь у конкурсах фахової майстерності

3 листопада 2017 року – участь у організації і проведенні конкурсу фахової   майстерності  з професії "слюсар з ремонту автомобілей, рихтувальник кузовів"             

27 березня 2019 року- участь у підготовці  і проведенню  конкурсу фахової майстерності з професії "водій автотранспортних засобів ( категорії С)"

30.10.2017 р. – тематична лінійка до Дня автомобіліста     

06.11.2017 р.-   конкурс на краще знання предмету   

25.10.2019 р. – тематична лінійка до Дня автомобіліста та брейн- ринг на  краще  знання предмету „Правила дорожнього руху    

 

Виховна робота

27 березня 2017 року – виховна година на тему: "Ввічлива людина"

8 листопада 2019 року – година спілкування на тему: "Як побороти шкідливі звички"

16 жовтня 2020 року  -  година спілкування на тему: "Любіть Україну"



 

Результати педагогічної діяльності

   Кінцевою метою навчальної діяльності з реалізація прогресивних методів      навчання. Які можуть забезпечити високий рівень засвоєння учнями вивчено- го матеріалу;зробити так,щоб навчання для учнів не було тягарем, а диктува-  лось їх бажанням здобувати знання.

  МОЇ досягнення:



 

Мої творчі плани

    В своїй педагогічній діяльності я часто звертаюсь до порад досвідчених педагогів.Зокрема,часто пригадую вислів В.Сухомлинського:

     „Сильним,досвідченим стає педагог,котрий уміє аналізувати свою    роботу.

    Аналізуючи результати своїх досягнень,як педагога,я ставлю перед собою такі завдання на перспективу:

   -працювати постійно так,щоб навчальні досягнення моїх учнів були не ниж- чими достатнього і високого рівня знань.