Ковач Лідія Гаврилівна

Викладач ЗОП

Освіта

Ужгородський державний університет, 1983р., викладач фізики 

Педагогічний стаж

37 років, в ліцеї працює з 1986р. 

Остання атестація

2018, підтвердження раніше присвоєних кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «старший викладач» 

Підвищення кваліфікації

2023, ЗІППО, свідоцтво ЗІ СПК 02139723/000482-23 від 20.01.2023 (вчитель фізики та астрономії)
2022, ЗІППО, свідоцтво ЗІ СПК 02139723/014045-22 від 13.10.2022 (вчитель фізики та астрономії)
2022, НМЦ ПТО ПКІПП у Хмельницькій області, свідоцтво ПК 22771726/004016-22 від 22.02.2022р.(викладач професійної підготовки)
2021, ЗІППО, свідоцтво ЗІ СПК 02139723/ 18995-21 від 17.12.2021 (вчитель фізики та астрономії)
2020, ЗІППО, м. Ужгород, свідоцтво ЗІСПК 02139723/ 007668 від 22.05.2020 (вчитель фізики) 

Предмети, які викладає

Фізика і астрономія, Електротехніка,  Електроматеріалознавство.

Сертифікати та нагороди

Назва
1 Сертифікати

Мета атестації: Підтвердження раніше присвоєних кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «старший викладач»

Методична проблема: Взаємозв’язок курсу фізики з професійною підготовкою учнів

10.10.2022р

«Рівномірний рух по колу».

10.1022р. В гр.11тр.проведено відкритий урок по темі «Рівномірний рух по колу». На уроці розглядалися питання особливостей руху по криволінійних траєкторіях,Викладач наголошувала увагу учнів,щ мають бути майбутніми водіями автотранспортних засобів на питаннях дотримання безпеки дорож- нього руху і врахування законів механіки,особливо під час проведення різких змін напрямку руху.Розглянулися на уроці і окремі ситуації при зміні напрямку руху.Урок проведено з використанням мультимедійних засобів навчання. На уроці розглядалися питання особливостей руху по криволінійних траєкторіях. Викладач наголошувала увагу учнів, якими мають бути в майбутніму досвідченими водіями автотранспортних засобів по питаннях дотримання безпеки дорожнього руху і врахування законів механіки,особливо під час проведення різких змін напрямку руху.Розглянулися на уроці і окремі ситуації при зміні напрямку руху.


 

23.09.21р.

«Звукові хвилі.Ультразвук».

23.09.21р. Відкритий урок у гр. 34рихт. по темі «Звукові хвилі.Ультразвук». Під час проведення уроку викладач використовує міжпредметні звязки, спирається великою мірою на знання учнів з з попередніх років навчання ,поглиблюючи їх пізнання про явища , які є надзвичайно потрібними і необхідними для оптимальної життєдіяльності людини. На уроці учні переглянули відеофільм про поширення звукових хвиль і про використання ультразвукових хвиль в медицині і техніці та зрозуміли, що за допомогою ультразвукових хвиль сьогодні можна провести діагностику і лікування багатьох і медичних і технічних проблем.


 

3.11.2020р.

Принцип дії та будова синхронних електричних машин змінного струму.

3.11.2020р. В гр 24 ел.відбувся відкритий урок по темі «Принцип дії та будова синхронних електричних машин змінного струму». На уроці вирішувалася проблемна ситуація про особливості використання синхронних електричних машин змінного струму порівняно з електричними машинами постійного струму. Було зроблено порівняння характеристик двох типів електричних машин. Для кращого засвоєння теми учням запропоновано переглянути відеофільм про будову електричних машин змінного і постійного струму.


 

20.10.2020 р.

"Явище електромагнітної індукції і її практичне застосування".

Урок проведено з викоританням елементів рольовох гри ,під час якої учні- доповідачі розповідають про важливість явища електромагнітної індукції та її практичне значення в сучасній електротехніці


 

24.09.18р.

«Фізичні основи ядерної енергетики. Ядерна енергетика і екологія»

24.09.18р. В гр. 32 а/с відбувся відкритий урок по темі: «Фізичні основи ядерної енергетики. Ядерна енергетика і екологія». Основна мета даного уроку - сформувати знання учнів про особливості використання ядерної енергії для потреб людини та про вміння використовувати можливості ядерної енергетики без шкідливих її впливів на навколишнє середовище. Акцент протягом всього уроку викладач ставила на екологічному вихованні учнів.

24.09.2021р

Виховна година на тему:„Шкідливі звички та як з ними боротися”

В ході виховної години класний керівник Ковач Л.Г. розповіла учням про негативний вплив на здоров?я людини паління та вживання алкоголю.Окремо зупинилася класний керівник на страшних наслідках залежності від вживання наркотиків,назвала статистичні відомості про кількість наркотично залеж – них молодих людей.Основним лейтмотивом виховної години була пропаганда здорового способу життя.


 

8 квітня 2021

„Кращий з професії”

Щороку в Мукачівському професійному аграрному ліцеї імені Михайла Данканича проводяться конкурси професійної майстерності серед учнів різних професій. Чи міцними є теоретичні знання учнів з професійно-теоретичної підготовки? Чи вміють вони застосовувати набуті теоретичні знання при виконанні практичних завдань? Чи вміють творчо підходити до виконання роботи? На ці та інші питання хочуть отримати відповіді члени ліцейного журі під час проведення конкурсів професійної майстерності.


 

25 жовтня 2018р.

Тематична лінійка до 74-річниці визволення Закарпаття

25 жовтня 2018р. навчальний день в Мукачівському аграрному ліцеї ім. М. Данканича тематичну лінійку з відзначення визволення Закарпаття та м.Мукачева від фашистських загарбників. Лінійку провела класний керівник Ковач Л.Г. разом з учнями 34 групи електриків. У виступах учнів було згадано багато фактів про дії окупантів та про наслідки фашистської агресії.


 

28.12.2017р.

Як святкують Новий рік в різних країнах світу

Тематична лінійка та вікторина на тему: «Як святкують Новий рік в різних країнах світу» Детальніше...

 


 

21.12.2017р.

Нові відкриття в галузі фізики

Виставка стінгазет та рефератів на тему:«Електричний струм на службі людини», позакласний захід присвячений Дню ЕНЕРГЕТИКА на тему: „Електричний марафон"


 

10.03.2017р.

Нові відкриття в галузі фізики

Усний журнал на тему: «Нові відкриття в галузі фізики». Детальніше...

Метою позакласного заходу було ознайомлення учнів з фізиками-лауреатами Нобелівської премії та їх досягненнями і винаходами в галузі фізики,виховання в учнів поваги до фізики як науки. Учні прослухали інформацію про історію заснування Нобелівської премії, переглянули відеофільм про Альфреда Нобеля та комп’ютерну презентацію про видатних фізиків-лауреатів Нобелівської премії та їх від криття.