Королович Василь Михайлович

в. о. страршого майстра ВН

Освіта

2007р., Мукачівський аграрний коледж, Майстер сільськогосподарського виробництва. Водій автомобіля категорій «В», «С», «D», «Е». 

Педагогічний стаж

31рік, в ліцеї працює з 1992р. 

Остання атестація

2023 р. – підтвердження 14 тарифного розряду; 

Підвищення кваліфікації

2023, НМЦ ПТО ПК ІПП у Хмельницькій області, свідоцтво ПК 22771726/004440-23 від 06.03.2023 (майстер виробничого навчання) 

Професія з якої веде підготовку

Водій категорії "С". 

Стажування

2021р., Хустський технічний коледж ТСОУ, свідоцтво 12СВ № 913553 від 08.09.2021 

Мета атестації: Підтвердити 14 тарифний розряд.

Методична проблема: Активні форми і методи проведення занять з практичного водіння автомобіля.

Відкриті уроки:

2022 рік

Прийоми навішування сільськогосподарської машини ПЛУГ ПЛН-3 /35 на колісний трактор МТЗ-82

 

Мета уроку: Засвоїти прийоми навішування с.г. машин на колісний трактор. Навчити з’єднувати трактор з плугом ПЛН-3/35, робити відповідні налаштування. Виховувати самостійність, компетентність, повагу до обраної професії.

 

1 Перевірив готовність учнів до уроку ( кількість, наявність спец. одягу та його стан), наголосив на правилах з охорони праці та техніки безпеки привиконанні завдання.

2 Провів вступний інструктаж: повідомив тему, мету уроку. Перевірив опорні знання учнів, доповнив відповіді, з робив підсумок опитування.

Пояснив прийоми навішування плуга ПЛН-3/35, на колісний трактор МТЗ-82.Показав послідовність виконаня завдання. .

3 Учні отримали інстрікційні картки, приступили до виконання завдання.Майстер перевіряв правильність , послідовність виконання завдання, дотримання правил з охорони праці.


 

2021р

Прийоми навішування сільськогосподарських машин на колісний трактор МТЗ-82.

 

Метауроку:Засвоїти прийоми навішування с.г. машин на колісний трактор. Навчитисяз’єднувати трактор з комбінованим агрегатом ЛГД-2,5, робити відповідні налаштування.

 

Виховувати самостійність, компетентність, повагу до обраної професії.

1 Перевірив готовність учнів до уроку ( кількість, наявність спец. одягу та його стан), наголосив на правилах з охорони праці та техніки безпеки при виконанні завдання.

2 Провів вступний інструктаж: повідомив тему, мету уроку.Перевірив опорні знання учнів, доповнив відповіді, зробив підсумок опитування.

Пояснив прийоми навішування комбінованого агррегату ЛГД-2,5 на трактор МТЗ-82. Показав послідовність виконання завдання.

3 Учні отримали інструкційні картки, приступили до виконання завдання,з дотриманням правил охорони праці, техніки безпеки.


 

Листопад 2019 рік

«Особливості роботи майстра у період виробничої та передвипускної практики»

Королович В.М провів заняття згідно методичних вимог, доступно в повній мірі пояснив розбирати та складати масляного нас НШ-32 Л досягнута учням правила безпечної роботи, порядок виконання роботи, що підтвердили учні успішно виконавши всі прийоми з розбирання та складання масляного нас НШ-32 Л. Мета уроку закріпити отриманні знання з будови масляного нас НШ-32 Л, та навчитись розбирати та складати масляного нас НШ-32 Л досягнута.


 

2018 рік

Майстер-клас «Розбирання , складання масляного нас НШ-32 Л.

Організаційна робота майстра складається з наступних етапів:

- підготовча робота з питань організації практики;

- контроль за ходом виробничої практики;

- звітність про навчально – виховну роботу.

Методична робота майстра в/н у період проходження учнями виробничої (перед випускної) практики полягає у підготовці методичних рекомендацій з питань проведення професійно-практичної підготовки учнів в умовах виробництва, методики вивчення учнями досвіду новаторів виробництва, розробки плануючої документації.