ВИХОВНА ТА ПОЗАУРОЧНА РОБОТА

Психологічна служба

Савчин Людмила Борисівна
- пратичний психолог ліцею

Проблемне питання: «Діяльність та завдання психологічної служби ПТНЗ у професійному становленні майбутнього фахівця».

Допомагати учням ПТНЗ відповідно до їхніх вікових особливостей оволодівати засобами саморозуміння, самосприйняття й саморозвитку у взаємодії з оточенням в умовах культурних, соціальних, економічних і екологічних реалій навколишнього світу є потребою сьогодення. Неабияку роль у цьому складному процесі відіграє психологічна служба.

Діяльність психологічної служби ПТНЗ повинна включати в себе створення психолого-педагогічних умов, що забезпечують духовний розвиток кожного підлітка, душевний комфорт, що є основою психологічного здоров'я.

Отже, завданням психологічної служби є сприяння психічному, психофізичному і особистісному розвитку підлітків у процесі навчання. Конкретними завданнями психологічної служби у зв'язку із цим є такі: реалізація в роботі з учнями можливостей, резервів розвитку підліткового віку; розвиток індивідуальних особливостей підлітків їх інтересів, здібностей, відчуттів, стосунків, захоплень, життєвих планів тощо: створення сприятливого для розвитку особистості учня психологічного клімату в навчальному закладі, що визначається: організацією продуктивного спілкування підлітків з дорослими та однолітками; надання своєчасної психологічної допомоги і підтримки як підліткам, так і їхнім батькам, педагогам, майстрам.

Основні напрями роботи практичного психолога:

  • Психодіагностична робота
  • Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота (індивідуальна та групова)
  • Консультаційна робота (з педагогами та батьками)
  • Психологічна просвіта
  • Організаційно - методична робота

Основні напрями роботи психолога в І семестрі 2018-2019 н.р.

  • організація психологічного діагностування учнів;

  • участь в організації навчально-виховної роботи, спрямованої на забезпечення умов для особистого розвитку учнів, збереження їх повноцінного психологічного здоров’я;

  • організація і проведення семінару з питань психологічних аспектів розвитку навчання та виховання учнів навчального закладу.

  • індивідуальні консультації з учнями ІІ-ІІІ курсів.

  • психологічна діагностика та корекційно-розвивальна робота з учнями І- курсів

  • анкетування по адаптації учнів І курсів до навчання.

  • анкетування з учнями ІІІ курсів «Життєві компетентності учня ліцею»

  • вдосконалення заходів з проведення психолого-педагогічної діагностики готовності учнів І курсів до навчання.

  • участь в школі молодого педагога.

  • лекція з учнями ІІ курсів на тему: «Вплив психологічних, організаційних факторів на навчальну діяльність учнів в ліцеї».


Річний план роботи практичного психолога 2018-2019 н.р

Яндекс.Метрика